SONG <3

Dear, breath the name,
of my savior in your hour of need.
and taste the blame,
if the flavior should remind you of me....

...............

Come, closing in to a kill..

...............

Come, feel the rain,
cause I'm thrusty for you love.
Dancing underneath the sky of lust.
Come, feel the rain,
cause without your love,
my life ain't nothing....


...............

It's all a game,
avoiding failure.
when true colours will bleed.
all in the name of missbehavior
and the things we don't need...

...............

I lost for after,
no disaster can't touch
touch us anymore.
And more then ever,
I hope to never fall,
were enough is not the same it was before....

...............

Don't walk away,
don't walk away,
when the world is burning...



...fortsättning och hopp i låten men dessa delar är de bästa !! :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

min låt, min låt! :D



vad kul att du gillade den så mycket! det är som sagt många jag känner som gjort det :P en av mina favoriter as well ^^

2009-09-30 @ 18:45:15
Postat av: Caroline

haha ja :) älskar både den och Roses, så nu har jag laddat ner lite andra låtar med dom som jag ska lyssna på o se om dom är lika bra :)



Vilka krogar har du varit på då ? :)

2009-09-30 @ 19:26:53
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/
Postat av: Anonym

wii! alltid kul med Poets-fans :D tanka Lift om du inte redan gjort det, den är jättebra!



det har varit lite olika, mest klubbar, Mango är ett favoritställe ;) dansa is the shit!



var brukar du själv hålla till? :)

2009-09-30 @ 19:58:08
Postat av: Caroline

haha kan man låta bli att gilla dom ? :O



Har inte varit ute på senaste tiden direkt..

men innan dess var jag på hm.. typ lite olika varje gång :) Nivå är bästa förkrök-stället iaf :P

chaplins, huset (förut), har varit på cattelin (BLÄÄ), Temple, Viesen, hm.. kommer inte på :P

2009-09-30 @ 21:02:37
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0