Sen middag på thai'en <3

Pappa kom hem lite efter 8 och tog med mig till Thai-restaurangen på vår gata.
Varför finns det minnen överallt ?

Det var en person som skrev till mig idag på facebook, och äntligen fick jag fram sanningen..
Efter 2 år..
Du sa att du visste varför inte du eller han vill ha kvar mig.. och vem vet, du kanske har rätt.. men du sänkte mig reelt..

Ska jag lära mig eller har jag inte gjort något fel? Det är vad jag undrar när du inte svarar längre.. Det känns som att du tror att jag skulle ha gjort de där me facebook.. och det känns som att du inte vet eller bryr dig om att jag finns längre..

men men... vad kan jag göra åt saken mer än att fortsätta låtsas ?

skriver nog inget mer ikväll.. det är alldeles för jobbigt...

bye bye...


Kommentarer
Postat av: D

Ja kanske tog i lite men d kan va så, o då ere bättre att du får höra sanningen

2009-09-17 @ 08:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0