Saknar tröttheten och hungern..

Har suttit o pluggat lite mer nu, men svårt när pappa o åsa sitter o pratar, så jag satte mig och kollade på Navy CIS istället, helt okej.. Kom fram till att den här datorn är väldigt bra jämfört med min antagligen, haha.. den här kan man iallafall stänga av och ändå veta att den kommer sättas igång igen nästa gång.. :P
Min dator har varit på i flera veckor nu, för sist jag stängde av den gick den inte att starta fören efter tionde försöket eller nått sånt... hrmf.. dags för en ny kanske ??

Bebisarna ligger och sover, pappa och Åsa sitter i köket.. Jag vill vara hemma nu..

Kunna sitta hela natten och göra smycken, kolla på bilder och lyssna på musik.. :/

Dom senaste dagarna (veckorna) finns det vissa klockslag som jag ser varje dag nästan..

Jag har en lista på vad dom olika klockslagen betyder, men jag vill inte säga vad de betyder nu när jag säger vilka klockslag det är.. Jag vet att det kanske låter jättekonstigt, men jag har alltid trott på sånna där konstiga saker.. Speciellt när saker hela tiden passar in och bevisar sina vidskepliga sidor...
Exempelvis den 1 september kollade jag på ett klockslag som betyder: "Det kommer att hända någonting mellan oss" och det var ju precis det det gjorde...

Men efter det har jag sett dessa klockslag nästan varje dag: 01.01, 03.03, 06.06, 10.10, 14.14, 20.20, 23.23.
Dom här har jag sett de dagar du hört av dig eller när vi har träffats: 17.17 , 18.18..

Om någon vet vad de betyder, så skriv helst inte upp dom.. det finns vissa som jag inte vill ska se.. :/


-.-.-.-.-.-
mja mja.. det var det enda jag tänkte på just nu.. Har väldigt tråkigt som sagt.. och har inga personliga bilder att ladda upp heller, så förlåt för tråkiga inlägg... :(

Dagens låt kan jag i allafall lägga upp :)


Underbar låt, som jag älskat i många år, som jag fastnade för idag på väg till och från skolan..
Jag älskar att analysera texter och egentligen spelar inte musiken så jättemycket roll.. så länge det inte är skittråkigt att lyssna på :)


Ha en trevlig kväll.. nu ska jag inte komma på fler bra ursäkter för att inte plugga...

JAG SAKNAR DIG så otroligt mycket
..och jag saknar de mänskliga egenskaperna som fanns hos mig en gång..
Tröttheten och hungern är bara två exempel av alla..

GODNATT.. <3


Kommentarer
Postat av: Lisa FIsa

Din jävlel!

Lägg upp någon av mina bilder nu!

Du får en underbar, blöt, slabbig puss för det!

(och det vet jag att du inte kan motstå!)

Love din melon mygga till kuse

2009-09-18 @ 00:55:01
Postat av: Caroline

hej bajs :)

Jag har inte varit hemma som du kan se om du LÄSER inläggen :P men nu har jag lagt upp en :)

<3333

Från Kiwi hm.. kommer inte ihåg? :P

2009-09-18 @ 10:16:19
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0