MANIIII....

Har jobbmani tror jag, beställde just ännu mer pärlor o grejer.. Nu sitter jag här och funderar på om det ens är någon idée att gå till skolan imorn eftersom jag ändå inte kommer klara sakerna...
Vill göra smycken nu ju... kommer inte ihåg vad vicky sa att hon ville ha.. hm.. Ullis vill ha nått i Harley Davisson stil.. tror jag ska göra ett halsband av flätat läder och sen HD och 2st orange pärlor på varsin sida av bokstäverna.. hon vill även ha en fotlänk så det måste jag också fundera på...


BTW... idag hade någon fuckat Glenns facebook och jag blev skitbesviken när han ringde och frågade om det var jag som gjort det... :'/

Känns som att man inte hinner med något just nu, när jag egentligen vet att jag inte har orken att få tid...

Imorn blir det SKITSKOLAN och sen ska jag träffa Lisa.. Hon e också fattig så de passar perfekt :)

Sen går livscykeln runt som vanligt..

VAKNA - SKOLA - LATTE med kompis - HEM (TRÄNING) - DATOR - SOVA - VAKNA .... o.s.v..

tillbaka till matteboken......................... :/


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Jag ska skynda mig att välja ut! :)

2009-09-16 @ 14:15:46
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0