LOVE YOU <33

Träffade älskling idag :) Vi satt och fikade på filmcafét på södermalm, innan vi besäkte min kära mor :)
Han tyckte att jag var asfin i mitt nya hår :) och det tyckte även mamma :)
Glennish hade också klippt sig :P Min icke-favorit-frisyr :@ men ändå lika fin som alltid och jag måste erkänna att de e ändå ganska mysigt att ta på ditt igelkott-hår :)

Var hemma i villan i fredags och lördags för att städa (glenns hem, innan han flyttade).
Det var förj*vligt tomt att gå in i hans gamla rum !! :O :(



Jag hade glömt bort den här :( Kommer du ihåg ?
Det var till och med innan vi var tillsammans ju!! Tre dagar innan :) <333


Ska plugga nu...

 <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0