J*VLA FUCKING VANOR...

Jag brukar alltid köpa en mjölkchoklad och en macka till älskling påvägen hem...
jag fuckar upp min hjärna och är allmänt störd i hubvudet och tror att jag har en jävla pojkvän som sitter hemma och väntar på sin vanliga baugette och mjölkchoklad..... :@ :'/
Jag gick och fånlog och kände mig stolt att jag lyckats rädda en baugette än en gång till glenn och köpt en chokladkaka till honom och när jag kommer innanför dörren kommer jag på att jag är faaaaan DUMPAD !!!!!!!!!!! J*VLA SKIT... jag kom på att ingen J*VEL kommer ätt äta den idiotiska mackan.... och chokladen kan bara dra åt helvete!! eller snarare papperskorgen........ :@ :'/


Matchen var ganska långtråkig.. Stod i en annan kiosk än vanligt, men det var två trevliga tjejer där iaf :)
I halvlek blev det kaos och chefen kom in och hjälpte oss.. Tror aik vann... 2 - ?

Fick lite dricks iaf, så kanske har råd att köpa något nån vill ha för en gångs skull....



Ska plugga lite nu och sen göra smycken... BYE BYE....


Kommentarer
Postat av: Anonym

vid sådanna här tillfällen behövs en låt (hoppas du gillar den)



(jag är visst inte den enda anonyme skrivaren här, det var nämligen inte jag som undrade om Googble-bilderna, om du undrar)



http://www.youtube.com/watch?v=zRVrQsdWDds&feature=PlayList&p=F78E82E230A078B6



2009-09-21 @ 23:21:32
Postat av: Caroline

Mja, jag märkte att de inte var samma IP-nummer men trodde att de va du som använde en annan dator :O hm.. mystiskt..



Lyssnar på låten nu och den är väldigt bra :)

2009-09-21 @ 23:52:55
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0