I väntan på jobbet..

Nu har jag suttit och gjort en hemlig sak som ni får se på bild på torsdag tidigast
och så har jag gjort klart Ullis fotlänk :) Jag har även lagat Malins armband som hon råkat slita av :)

Beställningen från Panduro har fortfarande inte kommit och jag börjar bli riktigt irriterad på det....
Jag måste få den för att kunna göra Ullis halsband :( och för att kunna göra en annan hemlis... :@


Om en halvtimme börjar jag jobba på Råsunda, vet inte ens vilka det är som spelar :P
Men vem orkar bry sig ? Det enda jag ska göra är att lura folk att köpa massa äckligt i kiosken..
Jag får i alla fall lite pengar för det.. det är det enda positiva, för då kanske jag har chansen att köpa present till någon av de 4 som fyller år här närmast.... :/


Ikväll ska jag sitta och plugga kemi igen.. läsa allt en gång till.. det känns ju ganska onödigt, men vem vet.. Jag kanske har en chans att få ett g om jag gör det.. men man ska väl inte hoppas på för mycket...

Företagströjan kommer att dröja ett tag.. Sophie har inte gjort klart bilden och nu har jag fått reda på att jag måste byta hemsida för att kunna göra en webbshop.... grr.... plus att jag måste komma fram till något bra system så att alla kan beställa exakt vad dom vill ha... aja.. det löser sig väl.. måste kunna starta upp den till att börja med.

Nu ska jag klä på mig och börja röra mig, den otroligt långa sträckan till jobbet, som är ca 500 meter...

Skriver mer ikväll...

(ännu en fiiiin google-bild)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söker du på när du hittar så många fina bilder.. :P?

hoppas det gick bra på jobbet!

2009-09-21 @ 19:00:11
Postat av: Lindholm

AIK spelar! :D

Hihi, vad gör du för hemlis :D <3<3

2009-09-21 @ 20:05:48
URL: http://lebbs.blogg.se/
Postat av: Caroline

det tänker jag inte avslöjja för då kanske andra lägger upp dom fina bilderna innan mig :D

Det gick ganska bra :)

2009-09-21 @ 21:07:35
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0