Hello moonlight <3

Jag älskar nättena när allt är tyst utom min kära dator
som spelar den underbara poesin till musik, jag älskar!
Allt är mörkt utom min arbetslampa, datorskärm och de fem små ljusen ute på balkongen.

Nu kan jag koncentrera mig. Ikväll har jag jobbat otroligt mycket ! Visst, jag har tagit pauser för att skriva korta inlägg, men ända sen jag kom hem kl. 17.20 idag har jag suttit och kämpat med mitt företag, mailat, pysslat, sorterat, räknat och skrivit på affärsplanen..
Känner mig så fruktansvärt stolt över mitt nyfödda, fina lilla UF - företag <3333 Mitt nya liv typ..
Det känns som att det är svårt att tänka på annat när jag sitter med det..
Antagligen därför jag älskar det så mycket!!

Marknadsundersökningen är på G, och jag uppskattar otroligt mycket att ni fyller i den!!
TACK ALLIHOPA :)


Nu ska jag göra lite smycken, plugga lite engelska och historia, sen får det vara nog..

Börjar trots allt kl 8.00 imorgon... :( fast det är seeeen vecka :/


Den här vill ja haaa !!! <33


BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Walentin

hur kan man säga bläe till cola :O

och hur kan man inte välja mopsen :O

2009-09-30 @ 23:13:24
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0