Fallande stjärna.

Jonas och Vendela var här till nyss och när vi satt på balkongen o rökte såg Jonas en fallande stjärna...
Det fick mig att börja tänka på när jag såg min första och ända fallande stjärna.. Jag kommer ihåg vad jag önskade och jag hoppas fortfarande att det ska slå in den vackra dag det handlade om...



Nu är jag ensam igen och ska göra ett litet smycke som Malin ska få i bonus med sina spöken :)
hihi, kom på en ny idée när pärlorna började ta slut.. här e den :


"MINI-SPÖKEN" :) kostar bara 15 kr st,
men då är det även en nyckelring på eller som berlock eller örhängen kanske ? :O
Jag ska sätta en på ett örhänge och ha imorn :D


Dom här stora kostar 25kr st med kedja o nyckelring på.
La upp den här bilden för det är 4st nya färger :)
alla innan har varit genomskinliga färger, dessa är mycket mörkare.



Nu sitter jag och pratar med Malin L och Madde på msn.. verkar som att allas msn har varit helt FUCKED idag..

Såg att du var inloggad tidigare idag.. skönt att se att du har tid att sitta vid datorn en eller annan gång.. Att du inte har fullt upp med allt, som det var förut.. Jag kanske har fel, men det är så det verkar, och det är jättebra för dig tror jag.. <33

Kommentarer
Postat av: maddde

Msn är fuckt upp :P

2009-09-15 @ 00:48:07
URL: http://maddiee.blogg.se/
Postat av: Lindholm

Jag vill ha örhängen :D <3<3<3

2009-09-15 @ 01:35:30
URL: http://lebbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0