Drömmar...

De senaste veckorna har samma drömmar infunnit sig alla de få timmar som jag låtit sömnen ta över..
det gör det bara ännu värre att sova..
det är tre olika drömmar som smyger sig in och krossar mig...




Dröm 1:

Jag, Vendela och Linnea går på Klara Vattugränd, vid centralen.. Jag vet inte vart vi är påväg, men medan vi går får jag ett sms från okänt nummer där det står: "Vänd dig om". När jag vänder mig om står en modell-liknande, blond tjej lite längre bort och vinkar.. Sen vänder hon sig om och börjar springa. Hon springer rakt in i famnen på Glenn och kysser honom.. Jag faller ihop, ligger och skakar och gråter.. Vendela vänder sig och tittar bak, och fortsätter sedan att gå, Linnea försöker dra upp mig igen..................


Dröm 2:

Jag sitter i mitt rum och tittar ut genom ett litet fönster på min vägg (finns inget fönster på den väggen) och ser en liten söt pojke som ser ut att vara i Malins ålder, så jag går till dörren och släpper in honom för att leka med Jonathan och Malin. När jag går och kollar till dom sen, har alla tre konstiga svart/blåa fläckar i ansiktet.. Jag blir rädd och skjutsar ut pojken ur vår lägenhet. Han står hela tiden kvar och tittar onskefullt på mig när jag går förbi. Malin och Jonathans fläckar blir större och större, och dom beter sig väldigt konstigt. Pappa, Sophie och Åsa sitter i soffan och bryr sig inte.. Jag går tillbaka till fönstret och pojken står kvar och ler.. plötsligt börjar lägenheten fyllas med vatten.. Jag börjar laga mat till Jonathan och Malin som har börjat tugga på saker.. När vattnet är uppe i midjehöjd märker pappa och Åsa också det och kommer in i köket och hjälper till med maten.. medan lägenheten fylls mer och mer.... Pojken står kvar utanför och ler........


Dröm 3:

Jag går omkring i lägenheten.. Det är mörkt och jag fryser och känner mig svimfärdig. När jag är påväg in i mitt rum öppnas Sophies dörr och ut kommer sophie och anders. Sophie går lutad framåt och anders går bakom och jukkar. Båda är nakna. När dom ser mig, stannar dom till och kollar på varandra, sen börjar dom skratta och peka på mig.. Jag står där i bara min tjocka dunjacka och gråter och fryser, mer och mer...



Jag vill inte sova mer... :'/


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit...inga vackra drömmar precis =/ kan bara säga att jag lider med dig och tycker synd om dig



känner att jag blev tvungen att posta en låt (vet inte om du hört den redan dock). bilden i inlägget fick mig att tänka på just den videon. tycker att den är oerhört kraftig, den hjälper alltid mig att avreagera mig och känna mig stark igen, hoppas innerligt att den kan göra det samma för dig!



http://www.youtube.com/watch?v=ZLCbreTRKqQ&feature=PlayList&p=F78E82E230A078B6

2009-09-20 @ 10:06:09
Postat av: Caroline

I know... :/



Ja, den har jag hört, fast inte på ett bra tag!

Väldigt bra låt den också :)

2009-09-20 @ 10:35:06
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0