Buisness-woman är i farten igen...


Har just suttit och letat sponsorer och mailat runt, gjort de första beställningarna och gjort lite smycken i snart sex timmar.. Börjar få lite ont i ryggen om man säger så :P


Malin B, beställde 4st spökberlocker idag :D

Jag var och hälsade på min moster idag, jag hade lagat ett av hennes armband, och när Camilla (kusin, 7år) såg mitt armband blev hon helt till sig och ville ha ett, så min moster beställde det lilla söta armbandet till henne, som jag nu är klar med :D

om du vill se fler av mina smycken så kolla på www.caroline.westerlind.nu :)

Har försökt kontakta Ines också, men hon verkar svårnådd.. Jag kom på det ultimata för att kunna rymma från verkligheten ett tag... Jag hittade jättebilliga resor så jag kan åka till henne... nu gäller det bara att få tag på henne och att det funkar att jag kommer dit !!
Here she is :)

I miss you darling !! <3

För en gångs skull ska jag faktiskt gå och lägga mig frivilligt idag, för jag ska gå upp tidigt imorn för att försöka plugga matte... IGEN !!!! J*vla, fitt-sepe-skit-helvetes-kuk-MATTE C !!!!!!!!! :@

Aja.. skriver säkert imorn bitti också.. när det inte funkar med matten, för 1987643298764:te gången.... :(

bye bye..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0