Betydelser..

.. kom och tänka på vad Laura sa i skolan i fredags.. "Jag kan inte tänka mig dig, utan Glenn".. Det stämmer verkligen.. det är många som har sagt det och jag förstår vad ni menar.. Den del av mig som betydde något är borta.. Inget jag gillade, gillar jag nu.. Mina dagar går åt till att försöka att inte gråta och att vänta. Mobilen sitter fast i min hand och varje gång den vibrerar rycker jag till.. Jag kan bara vänta..
Vad annars ska jag göra ?

Värme sprider sig i min kropp varje gång du hör av dig.. som nu.. jag satt och skakade och blev helt varm..
hur kunde det här hända ? Det var ju en omöjlighet.. Det var ett löfte.. Det var en dröm.. Vet inte vad jag ska tro på, vet inte vad jag vill, jag går dit kroppen för mig och bryr mig inte om vart jag hamnar.. Vem bryr sig ?


Satt och skulle göra en fotlänk till Ullis alldeles nyss, men har brist på idéer.. resultatet är detta, än så länge.

Tror jag ska sätta på något mer och göra så att de inte kan åka runt över hela, men vi får se.
Jag tyckte döskallen passade bra till henne i allafall :) jag ska skicka den som förslag till henne, så får vi se.

Jag ska dit på tisdag och onsdag igen.. jag längtar... <3

Ska sätta mig och plugga nu, vad kan man annars göra ? :S
Vi har lika mycket nästa vecka... Kemi-prov kap 1,2 & 3, fysikexamination 2, ledarskapsprov....
det var något mer också som jag har glömt.. hm...

aja.. Sov gott.. BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0