ännu en dag..

Idag träffade jag Milla från mitt gamla cheerleadinglag :)

Kul att se dig igen :) Hoppas vi kan ses snart igen och lite längre kanske ? :P

Idag när jag loggade in på bloggen, hade jag fått en anonym kommentar med en musiklänk :) gulligt gjort :)

Fick äntligen hem min första beställning idag också :D Massa kedjor, band och berlocker :)
hihi, så nu är det bara att börja beställa ;)
Testade att göra ett nytt sorts armband igår som blev ganska fint, hade varit bättre med svart tråd, men men..
Det är iallafall ännu en sort som ni kan beställa :)

Kommer att kosta mellan 30 - 60 kr ungefär, beroende på hur många / vilka pärlor ni vill ha :)

Om ett tag kommer jag åka till Södertälje... :/
Pappa ska dit ikväll och jag vill inte vara själv på natten, så jag följer med dit.. kommer dock missa Ledarskapen imorn, men who cares ? Har historia-provet imorn.. och eftersom jag inte kommer ha någon dator ikväll antagligen, betyder det att jag MÅSTE plugga.. aja, kan va bra!!

Nu ska jag åka... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0