three to go...

Hehe, här är mitt otroligt vackra släktträd som tog mig ca en timme att göra i paint :P



Nu har jag gjort klart nästan hela historian och såg just att vi kommer att ha datorer på historialektionen imorn vilket gör att jag kan skriva sista punkten (källkritik) då!! Perfekt!

three to go...
Nu ska jag sätta mig och räkna på allas röster i min marknadsundersökning, tack alla ni som svarat :)
Därefter måste jag skriva om marknaden för mitt företag samt skriva lite mer om mina konkurrenter ;D
Visst är det otroligt intressant att läsa min nörd-blogg idag ? :S

Sitter och lyssnar på det oerhört bra bandet som min anonyme läsare tipsade mig om :)
POETS OF THE FALL !!! <333

Det enda negativa är att så fort jag tar paus från skoltänkandet passar alla texter in på diig... :'/
Jag saknar dig mer än du någonsin kan förstå.. Du var mitt allt och det erkände du till och med att du visste..
Du är det finaste en människa kan önska sig, den bästa tiden i mitt liv, den underbaraste skapelsen som finns..
ÄLSKA MIG IGEN.. Jag lovar att ändra vad som helst.. vad som än var fel... </3


.. Miss your touch.. <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0