Mmm.. SUSHI <333

Hehe, jag älskar att jobba med pappi :)
Springer i trappuppgångar och delar ut samhällsinformation ungefär 200 lägenheter, dvs.. hm.. idag har jag sprungit upp och ner för 64 våningar :P bra träning, plus att man får en hundring och SUSHI :D
Jag och pappa delade på en 8bitars eftersom han inte ville vara mätt inför middagen, och det passade mig perfekt att slippa äta mer än vad jag vill :)


Ikväll blir det till att supa skallen av sig igen.. de e typ det enda som hjälper..

Innan dess ska jag plugga lite mer, så jag skriver innan jag drar sen eller nått.

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill inte låta som någon moralkärring, men sorg och alkohol är bästa vänner om du fattar vad jag menar...ta det lugnt



vart ska ni btw? :)

2009-10-09 @ 18:24:12
Postat av: Caroline

Hehe nej jag vet.. men ändå..

haha ska du spionera på mig ? ;D

2009-10-09 @ 18:43:52
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/
Postat av: Anonym

spionera och spionera, det där var ju nästan en förolämpning :P



nä, var lite sugen på att gå ut själv, kanske göra ett apperance, men jag vet inte riktigt xP

2009-10-09 @ 18:47:39
Postat av: Caroline

hehe sorry :)



Ja det vore iofs lite kul :P Fast läskigt att du vet hur jag ser ut, så du typ kan börja snacka me mej o grejer utan att ja vet att de e du :P



Vi ska till collage antagligen :)

2009-10-09 @ 18:51:02
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det är ju lite av en risk du tar på så vis om man säger så ;) fast det kanske är det som gör det lite spännande?



collage? aldrig hört om :P vad är det för ställe? och ligger vart (om man får för sig att dra dit that is)?



just det, tankarna flöt iväg, som vanligt. anledningen till att jag kommenterade från första början var ju att jag skulle ge dig något...(trumtrumtrum) EN LÅT!!! (surprise) en riktig broken-heart-fixer som jag kallar den, hoppas den tillför något :)



http://www.youtube.com/watch?v=6OIoStF7CEc&feature=PlayList&p=F78E82E230A078B6

2009-10-09 @ 18:59:57
Postat av: Caroline

mjadu, östermalm tror jag :O

ingmar bergmans gata 2 står de på eniro :P hehe

Tycker det skulle vara väldigt spännande faktiskt :P jag kommer typ gå o spana runt hela kvällen för o se om någon iaktar mig haha o typ vara jättemisstänksam när jag pratar me folk :P

kommer du att presentera dig i så fall ? :D



ska lyssna på den :)

2009-10-09 @ 19:07:11
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, på Ladugårdslandet (östermalms forna namn), glassigt



presentera mig? hmm, so not my style :P men om jag kommer kan vi ju säga att jag gör det :) och blir det inte ikväll finns det ju alltid andra dagar, om intresset finns vill säga

2009-10-09 @ 19:14:01
Postat av: Caroline

haha, va gör du om du inte presenterar dig ? :P

De klart du måste göra de HAHA, du kan ju typ presentera dig o sen låta mig vara misstänksam jättelänge innan du berättar att de e du haha, kommer göra mig galen när nån snackar me mej men :P haha..



Den var skön :)

2009-10-09 @ 19:17:35
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0