SCHOOL..

Woho, jag är tid och jag har inte missat någon lektion haha :D
Har bara engelska c och labb idag tack vare underbara fysikläraren som lät oss plugga hemma i morse eftersom har har gått igenom och repeterat allt inför provet på tisdag..
Jag har inte hunnit plugga någon matte än dock.. hm.. måste sätta igång med det ikväll, innan filmkvällen :)

Jag, Tobbe, Emil och Josna ska kolla på Twilight hos mig för på söndag har vi biljetter till käraste älskade New Moon <333333333 hihi :) Hade tänkt lägga in trailern men kom på att skoldatorerna är spärrade för youtube.. :( Men jag tror att dom flesta redan har sett den ändå, så :P


Nästan allt är klart för att skickas till "Blommor och Ting" i Örnsköldsvik :)
Ska bara göra klart de sista smyckena och sedan är det bara att posta dem upp till min farbrors fru, som äger butiken :)

Nu har jag läxförhör :( Men jag LOVAR att skriva ikväll !!

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Henriette <3

Så fin blogg du har :)

2009-11-22 @ 22:59:31
URL: http://www.pinkrosa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0