Var försvann solen ?

Dumma väder, precis när man fått sitt första lager färg blir det regn i tre dagar :(
och vi (Nv2b) som ska paddla kajak imorn ju! Jag hade hoppats på kajak + sol men det ser mer ut som att det kommer att bli kajak + spöregn!

Skolarbetet HAGLAR och regnet DROPPAR... Dumma klimat :@

Idag gjorde jag klart den tredje sista uppgiften i Sv B, vilket var att prata om en poet/författare och koppla en eller flera verk till dåtidens samhälle samt berätta lite allmänt om poesi och verk på den tiden ( sent 1800-tal - 1900-tal).

Imorgon har jag läxförhör på 30 mots (ord), Vi var tvugna att utiliser en text och plocka mots från denna text och sedan entier översätta tout text  =P
Tror jag kan alla... utom pensionerad = retraité och hålla tillbaka = retenir..

Jag fick reda på att jag klarat båda fysik-förhören vilket gör att jag slipper oroa mig över provet och kan istället plugga t det jag missat :)

Vi har NP i Engelska B på fredag + nån dag nästa vecka, NP Franska på måndag och onsdag, Språksociologiseminarium måndag och tisdag, Fysikprovet på onsdag, NP Matte D på torsdag och sen äntligen äntligen helg !!! Jag tror att de flesta kommer att avlida under dessa 2 veckor.....



Guuuuud vilket tråkigt inlägg !
Nu ska vi skriva nått kul :)
Nästa helg ska laget tävla :) Hoppas det går bra den här gången :)
Om två veckor ska jag åka till Gotland för min mamma ska gifta sig :)
Om tre veckor ska jag åka till Nässjö och hjälpa älsklingens syster att flytta tillbaka till Sthlm :D plus jag ska passa mina små älskade bebisar :)
Om 4 veckor fyller min älskling Vään-dela 18 år !! Och även Laura, dagen efter :D (Glöm inte att gratta :D)
Om 5 veckor är helvetesresan genom andra ring slut och sen är jag äntligen inne på sista året !!! Jipppie :D

Tack älskling som har hjälpt mig så här långt och för att du var en av mina första kunder och köpte en fin liten ödla :D


Här är jag och min bebis Glenn :) i julas påväg t grönan för att kolla julmarknaden :)
Snart ett halvår sen :D
<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0