Sommar kom !

Idag vaknade jag kl 8 helt klarvaken och trodde att klockan kanske var 12 eller nått, så jag gick ut på balkongen för att sola eftersom jag såg att det var jättefint väder.. Jag blev förvånad när solen ännu inte hade kommit till vår balkong (vi har sol mellan 9 o 6) så jag tog en cigg sen gick jag inte och såg att klockan var 8! Så jag sov ett tag till och sen nästa gång jag vaknade för att gå ut och sola så var kl 10 och det var asmolnigt... Hela dagen har varit fram och tillbaka, sol, moln, regn, sol....


JAG VILL HA SOMMAR ! (på bilden: Mitt landställe i Örnsköldsvik)

Åsa (pappas tjej) beställde äntligen smycken :) Ett halsband och en fotlänk gjort av läderband, mm. Jag lägger upp bilder på dem imorn när jag är klar med dom :)

Nyss kom jag hem från stan, var på Sandys och fikade med Vään och Laura. Vi satt och planerade deras 18årsdag :D hehe... :) Egentligen skulle vi plugga matte, men de blev inte så mkt av de så måste göra det nu istället :(

Sen ska jag iallafall till Glenn, men ha det så bra tills jag skriver igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0