Snart är det SLUT !

Jag kom just hem från jobbet. Matchen mellan Hammarby och AIK slutade 1 - 0 till AIK.. Jag och Niklas jobbade ensamma i södra fond 1. Han är rolig att jobba med och idag sa han att det kanske var sista gången :( Han ska antagligen bli den nya Lena Lambrins son :P som ska springa runt och kolla till alla och allting.

Idag hade jag mitt slutgiltiga matteprov och jag hoppas verkligen att det gick bra !!
Vi hade även sista labben som jag måste skriva en engelsk labbrapport till ! :O ska börja med det imorn bitti.
 
I'M A NERD TODAY :D PROBABLY TOMORROW TOO :P

Efter skolan var jag hemma ett tag innan matchen och lyckades göra klart Lisas beställning av två armband till hennes kompisar som tar studenten nästa vecka. Tack vare att min beställning pärlor äntligen kom idag :D Här är dom:
 
Blev dom bra, Lisa ? :D

Jag "reparerade" även Paulinas armband, och imorn ska jag göra hennes beställda mobilsmycke :)

Nu ska jag och Glenn titta på film och sedan sova :)
Ha det så bra !

PUSS OCH GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0