Pärlor :D

Kära dagbok ;)

Nu när jag kom hem hade mitt paket kommit :D Jag gjorde en beställning på nya pärlor + tråd/kedja i förrgår och nu har det kommit :)
Jag kommer inte kunna lägga upp några bilder på sidan fören om 3 veckor nu, min syrra (hon som fixar med hemsidan) ska åka till London imorgon :( Därför kommer jag att lägga upp de nya saker jag gör under den tiden på min blogg :) så läs min blogg :)

Idag hade vi hör- och läsförståelse i engelska B, det gick hyffsat bra utom de delarna då de pratade skotska :P
Som jag skrev igår klarade jag ett mattetal jag inte klarat förut men sen fick ja fel på resten jag gjorde.. trodde jag :)
Idag när jag visade talen för martin på mattelektionen fick jag reda på att det var slarvfel som gjorde att jag hade fått fel svar och han sa att om det skulle bli så på NP kommer jag iaf få ett halvt poäng för rätt uträkning :D hehe..

Nu måste jag bara koncentrera mig på att klara det kapitlet jag missat (kap 5 matte D) och sen har jag klarat kursen i princip :) Samma sak i Fysik A, Jag har bara muntlig prövning kvar på två kriterie-områden :) Inbokad fördjupningslektion nästa vecka då de andra gör prov :D

Ikväll ska jag och glenn följa med Sandra på spelning (hennes kompisar ska spela) Kommer bli najs tror jag :)
Gratis inträde (tror jag), på medborgarplatsen (folkkungagatan) :D

Nu ska jag göra mig i ordning, för sen ska jag träffa min kära mor och fika med henne i Solna Centrum :D
Sen kommer min älskade baby :) <33


Mamma och jag :D


  jag och Glenn <33333

Have a good day :D
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0