Matchen

AIK - DJURGÅRDEN

Ni kan ju gissa hur de såg ut ungefär :P
Kravaller redan innan typ. Vi stod och hade precis öppnat kiosken, Södra font 1 och då kollar vi ut genom förnstret och ser ca 200 människor springa rakt mot råsunda och 16 polisbussar och kravallpoliser och hästpoliser och hundar stod beredda att anfall :D haha Poliserna tog upp sina batonger och slog mot folk haha :D fett kul att titta på (A)..
Efter matchen var det avspärrat typ överallt så var tvungen att gå en omväg för att komma hem :P

Nästa match jag är med på blir den den 28onde :) AIK - HAMMARBY om jag skrev upp mig då :S
Annars SVERIGE - DANMARK den 6 juni :)

På torsdag åker jag till Gotland, men innan dess är det ännu ett NP i franska och sen 2 inlämningar (eng o sv)..
Jag hoppas att mitt bibliotekskort funkar på gotland fortfarande så att man kan få tillgång till internet :P
Om ni undrar varför jag åker dit så är det för att min mamma ska gifta sig :) med sandras pappa :P



Nu ska jag plugga inför mitt omprov i fysik, imorn.. sen ska jag mysa med Glenn :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0