Hello Hell !

Fan vad jag blir arg på anställda på Jensen Gymnasium Södra... Inget illa menat till mina favvo-lärare "Emil","Jenny",Jocke" :)
Men vissa kan bara dra åt helvete "rektor"!!!

- "Nej men åh.. du mår dåligt och har tre jobb och mår dåligt och och och, nej men vi kan tyvärr inte låta dig läsa webbdisign extra för detta plus dina sjukfrånvaro....." :@

Så himla irriterande! Om dom vill att jag ska må bättre och trivas bättre i skolan kanske dom ska låta mig få plugga extra när de e nått jag vill göra ??? Inte sluta jobba som rektorn föreslog !!



Idag fick jag två nya kunder :D
Vicky håller på att välja vilka berlocker hon vill ha på sina 2 armband hon ska köpa och Laura ska köpa något när hon får pengar :D

( Dumma åsa (pappas tjej) som inte vill sponsra med att köpa nått, fast det är så billigt!! ( och nickelfritt!! ))

Jag har köpt så himla mycket pärlor så nu måste jag börja få lite fler kunder innan jag går i konkurs haha :P



Jag måste tyvärr gå och plugga matte nu men ni får iallafall lite fina bilder först :D haha

This is me at Johanna Cocian's party from february :)


Här e Sandrish och jag i somras när vi skulle på Lifeforms :)

Ha en bra dag :D <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0