Vään-dela 18 år !

Idag fyller min fina, underbara vän, Vendela 18 år :D
Jag har gjort en jättefin sak till henne men vet inte om jag kan lägga upp bild än ifall hon skulle kolla innan vi går ut :)
 Hennes första besök på krogen, hennes första gång att köpa cigg legalt :P haha,
tråkigt att så många är sjuka, eller har mkt skolarbete..

Men du och jag kommer ha kul ändå, eller hur :) ?


Läste just "15år & gravid med tvillingar" ´s blogg... stört att hon känns så vuxen när hon skriver.. Jag kollade först inte riktigt vad bloggen hette och började läsa för att det stod gravid.. (det är min högsta dröm, och har varit sedan jag var 13). Undrar hur gammal hennes Hampus är..? Eftersom hon skriver om deras lägenhet, mm..
Jag blir så avundsjuk..
Jag är 18 och bor hemma, och får inte bli gravid fören jag har gått ut min treåriga utbildning på KTH, när jag är 23 alltså... eller om Glenn och jag har ett fast boende och bra jobb...
Jag vill nu !

Jag skiter i allt folk säger om att inte röka, dricka eller resa ?! Jag kommer sluta dricka och röka på sekunden om jag blir gravid ! Jag skulle aldrig skada någon annan än mig, speciellt inte min högsta dröm... Resa kan man ju för i hevete göra ändå ! okej, kanske inte första åren, men vem bryr sig... BARN ÄR MENINGEN MED LIVET.. tillsammans med förväntningar och besvikelser ;) Jag längtar så fruktansvärt !!

Nu ska jag ringa Vendela..
Kanske skriver när jag kommer hem igen..

Saknar dig älskling.. <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0