Uppdatering :)

I fredags när jag var i stan med Towe, köpte jag ett par nya skor :), ett linne och ett skärp :)


köpte sista boken i "Twilight-serien" också :)


Vi gick även till Ant och bokade min tatuering :D hihi, 11 Augusti, kl 11.00 kommer 2 nyheter sitta på min kropp :)

Igår tillbringade jag kvällen tillsammans med Towe, Malin L, Sandra, Glenn och Isac. Vi åt wok hemma hos mig och umgicks lite och sedan åkte och mötte Dangi och Minne, sedan vidare till en lokalfest i Gärdet som Josna hade ordnat tillsammans med några kompisar :)
Jag och Towe försökte ta lite bilder, jag kan inte säga att dom är snygga.... :P
 


HAHAH :D

Idag var jag och Glenn hos mormor och morfar i deras nya hus, långt ut i ingenstans :P typ vid Mariefred :)
Där åt vi god buffélunch tillsammans med mormor, morfar, Lisa, Jesper, Susanne och Towe :)
Efter det skjutsade Glenn hem mig till Solna och stack iväg :/

Snart kommer Åre-kusinerna :D
Helena (mamma), Jocke, Rickard och Andreas :) <3

Nu ska jag städa klart mitt rum :)
Måndag: Towe
Tisdag: Malin B ?
Onsdag: Malin L
Torsdag - Måndag: Jag och Glenn på Gotland, hos mamma o Göran.
Söndag: Vicki kommer dit o ska festa med oss :D

BYE BYE !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0