FLER BILDER :)


Asa och pappa tyckte det var jattekul att gora mig till en drink geonom att ta massa blommor o drinkpinnar i mitt har :P

Jag och pappi gick pa promenad och hittade denna "mysiga" bar :)

Manga gooooda drinkar :)
"Phuket Dream". "Tom Collins". "Long Island". "Phuket Ananus".

Fett wierda krabbor jag o pappa sag :O vi trodde de va skalbaggar forst men sen nar jag zoomade med kameran sag vi att det var svarta krabbor med en vit klo :O MONSTER ?!?!? :O


Buffe vid poolen igar :)


SOLNEDGANG I PARADISET !!! <33333


Idag var vi pa en annan strand :)

Just nu sitter jag o pratar med Tobbbi o har just fatt massage :D
Ska snart ut o ata middag :)

VI HORS !!

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0