Tors,Fre,Lör,Sön :)


I torsdags träffade jag Malin Lindholm i stan och vi fikade och sen gick vi ner till Kungsträdgården där ung 08 pågick, så vi tittade på danstävlingen och töntade oss lite :) Underbart !!

Comviq-stämplar och Blodgivartröjor :P


Igår  (fredag) var jag med Linnea och Erika hemma hos Erik, med Erik :P
Vi drack vin och grillade :) Det var jätteroligt :)
Sen på natten mötte jag Glenn :)


Idag (lördag) skulle jag och Glenn åka o bada, men de va så jävla kallt ute så vi åkte bara hem igen :(

Sen har jag varit barnvakt åt Ines, som var så hiiiimla ledsen asså.... Hon har aldrig varit så förut.
Nu va hon helt förstörd efter att mamma o pappa gick :O
Hon grät från kvart i 7 till halv 10, då hon somnade..
Men asså de va inte vanligt gråt heller, utan hon skrek som om jag slog henne :O o hon slutade aldrig, vad man än försökte med :O:O Hoppas det var en engångshändelse :P


Nu ska jag ut till pappa och åsa och sitta där tills Glenn kommer :)
Imorn är terminens första träning :D
Orkar inte göra detta inlägg fint :P
SORRY :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0