Hej hej.

Jag vet att jag har slutat skriva helt och det har en enkel förklaring..

Jag går på KTH 3 ggr i veckan, jobbar i snitt 6 dagar i veckan och har tävlingar, kurs, mm varje helg... en aning jobbigt men men, jag måste få ihop pengar till att kunna överleva de timmar på dygnet som jag faktiskt hinner äta o bo någonstans...

Jag kände mig tvungen att gå in och skriva för att det var så länge sen och jag är så trött, irriterad, stressad och halvt sjuk.. plus att jag lovade Viktoria att jag skulle börja skriva lite recept på min blogg då och då eftersom hon älskade min fetaost-omelett :)

Fetaost-omeletten är nyttig och otroligt goood :)
lunch för en person:
ta ca 4 frysta brockoli och en halv deciliter frusen spenat och värm det i micron till det är helt tinat.
Ta sen ca 3 ägg och en tredjedels fetaost och blanda ihop det med spenaten och brokolin och sedan kan du krydda som du själv känner :) Jag brukar krydda med citronpeppar och lite grillkrydda. Sen är det bara att steka alltihopa och göra en röra eller en omelett!

Ett annat tips om du vill vara nyttig är att göra en riktigt god sallad, istället för potatis, ris eller pasta. t.ex:
Avokado
Tomat
Gurka
Mozzarella
hackade morötter
majs


och sen hälla på lite olja och vinäger :)

Nu ska jag sluta skriva saker som bara viktoria vill läsa, fast jag kommer skriva ett recept de gånger jag skriver iaf. Tyvärr så är det något med min dator som gör att jag inte kan lägga upp bilder, och bara det är ju en väldigt stor faktor till att inläggen kommer att vara såhär tråkiga fram tills jag lyckas fixa det, men var bara lugna, jag SKA fixa det :)

Ha det bra så länge!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0