Salt i såren ?

sånt kan svida, speciellt när man har ett jävla brännsår på armen :( Stod på broiler idag när Elin hade slutat, men jag hade typ skitkul ända tills jag skulle sluta när nån förstörde mitt bra humör :( men men, fick creds för att allt va fint o rätt stekgrader o så :)

Nu ska jag, Sophie, Anders o pappi gå och äta på Dick Turpin, sen ska jag fan ha en hyffsat tidig kväll! Försov mig i morse tack vare jävla bajsstereon som var på jättelåg volym, så vaknade när jobbet ringde för 3dje gången :O

Om vi kommer ifrån Turpin väldigt tidigt lär jag nog titta på några avsnitt Dexter o kanske ta en långdusch :) fett skönt det skulle vara när det är så jävla kallt ute !!



Fett ensamt det känns idag, även fast jag varit omringad av människor hela dagen :/ Även nu när ALLA är hemma hos pappa känns det fett tomt och ensamt :( har typ brist på närhet eller nått för varje gång jag får en kram eller puss av nån känner jag mig fett glad o kärleksfull :P haha, fan vad jag tycker synd om mig själv! Kom och krama mig :) <3


Miss you my love <3

I think you are the partytype..
You look like a model,
but you have no apetit..
I know you can see it,
but can you feel it?
I was wrong again,
nothing fits to the story..


BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0