mjani ..

Jag kan inte säga mycket annat än att jag vet att jag inte skrivit på typ två månader o det är jävligt dåligt gjort :P speeeciellt när jag faktiskt kan göra det via mobilen hela dagarna om jag orkat :P

det har hänt en hel del sen sist men som ni vet så går alla bilder att se på min facebook så ni som läser lär ju inte missat så mycket :P

Jag har lite blandade tankar för tillfället men det skiftar mellan världens bästa liv och OMFG vad gör jag ?

Jag känner mig inte helt välkommen att bo någonstan tills jag får min egen lägenhet, men samtidigt har jag ju ett datum nu iallafall och jag sover hos olika människor de flesta dagarna.
Jag känner att det är jättebra att jag alltid jobbar men samtidigt går det ju mer pengar på after work också, men just nu har vi en liten deal om att ha en såkallad *grå månad* och jag har klarat mig hyffsat bra genom att jag dricker jättelite och långsamt när vi är ute o festar, men egentligen går det ju ut på att vi inte ska dricka på krogen alls, för att spara pengar.. Nu tycker jag faktiskt att vi borde fokusera lite o ta vara på de sista parkdagarna innan vintern, eller vad säger vi ?
Jag har typ inga pengar just nu vilket känns fett sämst när jag varit duktig men det har ju att göra med räkningar och dom fucking jävla dyra SL-korten :(



Nu ska jag gå ner och hänga lite tvätt, fixa mig lite mellan tvättarna och senare ska jag känske träffa erika o linnea, mfl :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0