I hate, you so much right now .. (8)

"det verkar ju funka?" Fuck noo ! I fucking hate you right now! fattar du inte att man bara blir irriterad och ledsen?

Make your choice and fucking stick with it ?!

Måste säga att den här dagen har fan inte varit den bästa!! Började dagen och var duktig, kom upp i tid och var en halvtimme tidig till jobbet.. sen upptäcker jag att jag inte står med på uppställningen?! WTF, jag hade glömt att jag bytt pass med Elin och skulle jobba 16.45-24... Så ja, var gör man kl halv 11 på morgonen när man inte orkar åka hem igen ? Jo jag kom påp en bra idé.. Jag tänkte åka till skanstull o hämta lite grejer och tänker helt fel, vilket resulterar till att jag även åker HELT fel?! :@

Jag fick iallafall en god lunch med pappa till slut.. Sen åkte jag tillbaka till jobbet.



Passet var riktigt slappt men väldigt skönt.. Jag fick gå precis när David skulle tävla, så jag hann ju se vinnaren iallafall :) Efter det ställde jag mig i köksluckan o väntade på tillfälle att säga hejdå, men gick därifrån som ett åskmoln...

När jag sitter på tunnelbanan upptäcker jag att jag inte har min laddare :@ lånade ut den till en på jobbet o glömde att ta tillbaka den..... :'/

Som tur var vände lyckan när jag kom hem och lyckades hitta en usb-sladd så mobilen iaf kan ladda i datorn :) Men imorn ska jag upp tidigt igen.. Jobbar 9.30-13.30 och sen börjar jag 16.45 igen och jobbar till midnatt. Men men.. sånt är livet. Kliva upp tidigt = jobba= pengar = lycka !!



för att avsluta det hela måste jag bara säga att denna låt börjar jävligt bra, men det är inte ofta kärleksförklaringar avslutas med de sista orden ? :D

Nu vill jag åka utomlands och bara skita i ALLT ett tag !!


BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0