Höst, nu igen ?

ja det är ju verkligen det.. man vet varken vad man ska klä på sig eller om man kommer svettas ihjäl eller frysa när dagen blir till natt..

Jag har mycket saker i skallen just nu.. känner att jag verkligen skulle behöva få ut lite av det. Dock vet jag inte vilka som faktiskt läser min blogg just nu och jag vill inte att fel personer ska få reda på fel saker..

I fredags firade vi Vero som fyllde 19 år, vi hade askul och överraskade henne hemma hos Jasse. Hon fick miljoner presenter och jag drack alldeles för mycket, det märktes i slutet av kvällen.. När vi varit hos Jasse och sedan stängt T.G.I Fridays, började jag tyyp bråka.. Kommer verkligen inte ihåg allt vi sa men det jag kommer ihåg är jävligt skumt.. Därför önskar jag att jag druckit mindre och kommit ihåg vårt samtal eller inte haft det alls ?
Hur som helst tror jag att det löste sig, men jag är fortfarande förvirrad över vad du menar/vill?



Idag jobbade jag LÖÖK o efter det drog jag till Sandra och duschade o fixade mig och packade sedan lite kläder och nödvändigheter (som datorn? :D) och åkte sedan hem till Pappi, där jag nu spenderat kvällen med att först och främst KOMMA FRAM till min byrå och akvarium, så jag var tvungen att stapla alla kartonger runt väggarna, flytta en massa skit och städa på golvet. Efter det började jag göra rent mitt *akvarium* som sett ut som en egen värld de senaste tre åren eller något :P så plasthandskar, massa olika tvättmedel, diskborste, trasor, svampar, mm !!

När jag hade lagt allt innehåll i blöt i duschen, tänkte jag och Sophie ta en cider någonstans. klockan var ca 23 så vi gick till Dick Turpin, dock hade dom stängt... Vi gick runt och kollade de närmsta lokala pubarna men tydligen stänger hela Solna kl 23 på söndagar?! :/ men men, vi fick en promenad iaf, och avslutade den med att köpa lite godis, mm på statoil :)

Sen fick jag ett tråkigt sms, men klarar mej ändå rätt bra, ensam i min stora säng med en skål godis och *DEXTER* :)



Nu ska jag titta på ett till avsnitt innan jag sover !!
BTW, kommer jag antagligen skriva lite oftare nu när jag har datorn hos pappa o sover här någon dag i veckan :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0