shiiiiiiiit..

.. kommer typ hinna dö innan månadens slut :P

nu i veckan jobbar jag varje dag utom imorn o har gjort det hela den här veckan också, plus att jag sökt olika jobb dygnet runt och ändå hunnit träffa familj och lite vänner :)

dock förståår jag att jag inte är superbra på att höra av mig just nu men jag hoppas ni alla förstår varför !

veckans schema;
måndag LEDIG ! fixa mig själv dag typ :)
tisdag, kvällspass
onsdag, jobbintervju plus kvällspass
tors o fre provjobb och vanliga jobbpassen, dessutom fira Sophie som fyller 19år!
lördag jobb eller provjobb beroende på omständigheterna .. ?
söndag, kommer inte ihåg?
måndag; sista pass(en) på Fridays! jobbar split, sen blir det party med alla anställda som ska säga hejdå :(

nu måste jag hinna med lite sömn ! uppdatering kommer så fort jag finner en sekund av tid! :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0