Perfect ?

Perfect night vs. Perfect day vs. Perfect evening vs. Perfect life ?

Gårdagen var underbar! Jag jobbade ett extrapass och delade sedan på en pitcher med Emil och Magnus och Vero :) Därefter begav vi oss till Solna där jag och magnus hade en otroligt trevlig natt med pappa, rödvin, champagne och nudlar :D Kl halv 4 gick vi till statoil och köpte cigg och vaknade idag aströtta :P

Men efter en god chai i solna c åkte vi till jobbet för att svepa några koppar kaffe under det 2,5timmar långa fackmötet, vilket var otroligt intressant och givande!

Därefter spenderade jag en jäääävligt bra stund inne på kontoret och sprang omkring och pratade med ALLA som jobbade eller var där. Tillslut efter många om och men, lyckades jag äntligen täcka alla luckor i schemat och byta ut mina tre pass i helgen! :D

Gotland, here I come ! <3


Jag tog nyss en awsome sushi på söder, en latte på seven och nu väntar jag på att mamma ska duscha så vi kan åka ut och övningsköra!! :)

Somesagt; Awsome, fucking perfect !! :D



Det ENDA negativa idag var att jag blev fett sårad och besviken innan jag lämnade jobbet.. och det var för att jag satt och pratade med två personer och jag kan säga så mycket som att samtalet avslutades då de båda kom fram till att jag var "spoiled brat" och jag svarade "OMG, fuck you guys!!" sen lämnade jag Friday's...



Hur som helst.. forsättning följer på mitt "perfect flow.."

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0