jobba dag..

.. det finns både för- och nackdelar med det..

Jag är ju inte direkt en morgonperson utan snarare en nattsuddare, så det är otroligt jobbigt att gå upp tidigt.. dessutom är jag orolig att inte vakna av larmen, eftersom det händer då och då när jag måste upp tidigare än 10..
Jag har iofs börjat ställa tre larm efter varandra nu, men idag till exempel vaknade jag inte av det första...

Det som är bra att när man väl kommer dit så kan man ta en latte, byta om i lugn och ro utan att någon stressar runt omkring än :) Sedan går man runt och räknar, hämtar saker, preppar och fixar.. Vilket är väldigt skönt! När vi väl öppnar restaurangen så känns det som att man precis börjat fast man jobbat en tredjedel av passet :D



Jag har inte varit ute o festat sen i torsdags nu :O Fett länge sen ju ! Ville gå ut idag men ingen vill tydligen gå ut idag :( Nu jobbar jag iaf kväll i veckan så då kan jag gå ut lite :) Dock bra att jag sparat lite pengar :D

Igår var jag och åt middag med Sandra, sen mötte vi Towe och gick på bio :) "Crazy, stupid Love" som var att rekomendera :) den var rolig, men lite sorglig ibland :P



Nu ska jag äta min lilla experimentmiddag :P Hade typ inget hemma så har tagit en konserv med makrill, lite oliver, soltorkade tomater, mm o blandat ihop :P Faktiskt fett gott :O hehe !

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0