Shit :P

Nu har jag varit lite oaktiv igen och sorry för det :P

Jag har haft en del att tänka på o har känt mig ganska deppig den här veckan. Har bara känt att det inte händer någonting i mitt liv och de e så jävla tråkigt tyvärr..


förra helgen var jag hos Vendela, med Mirka o Paulina :) vin och mys och facerape :P

Nu i veckan kom Towisen hem och vi har gått o tränat två gånger och igår kväll var vi på Gralic and Shots och sedan disco-bowling :P Det blev ingen billig kväll tyvärr, men kul var det :)
Garlic and shots hade riktigt god mat tyvärr var servicen inte på top igår. Tobbes lamm o Calle o Towes Revbensspjäll var asgoda, jag var dock lite besviken på min "vampire-steak" Som utlovade en riktigt blodig köttbit men som var genomstekt och bara lite rosa i när jag fick den :( Dumma dom, VAMPIRE ska ju vara BLOOODIG :P

Idag blir det helgträning för första gången på åratal känns det som och Bella ska följa med :)


Sen ikväll ska Linnea Tänndal firas, som fyller 20år imorgon :) Fett Najs :)

Nu ska jag åka in till jobbet och äta lunch!!!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0