MUMS!!

Idag har det varit en underbar dag matvägen iallafall !!

Jag och Towe gick och gymmade imorse och efterdet följde jag med henne hem och hjälpte henne att göra en otroligt god lunch! Hon håller på med en kokbok i projektarbetet så ssdå passade hon på att bjuda mig :)
Vi åt "laxrullar med hemmagjord pepparrotsröra" och ungsbakad lax med en ny creme fresh som var aaasgood!! och så lite sallad såklart :P

Nu har jag jobbat och såg ett tomt kylskåp.. :( Men lyckligtvis har jag bra fantasi så jag lyckades få till en lätt men god middag också :) Kelda svampsoppa, tonfiskröra gjord med lite turkisk youghurt, vitlökskrydda, vitpeppar, lättmajo, bostongurka, jalapenjos, oliver och masbalakalkaldh (va de nu heter :P) och två kiwisar :) Fett gott !!

Nu kollar jag på tv o myser i soffan med min goda mat :P



see yah,
BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0