Mums mums :)

Sitter hemma efter en jobbig dag :P

Började med att gå upp kl 10 och åkte och tränade, sen blev det sandys-lunch innan jobbet :) Tror jag antagligen ätit ihjäl mig idag :P först min goda wrap, sen på rasten, en tropic bar o nu var jag o köpte massa goda saker på ica innan jag gick hem :) Så nu sitter jag och äter fetaost-sallad, en keso-mellanmål o sodastream :D FETT GOTT !!!

Här en bild på min nya piercing btw :)

Fiiin va? :)

Ska tillbaka dit om två veckor o kolla till piercingen o samtidigt ska jag boka min tatuering som jag snackade om för typ ett och ett halvt år sen :O :P


Den översta alltså :)


När jag letade efter tatueringsbilden hittade jag en massa gamla fina random-bilder som jag hittade i samband med att Glenn gjorde slut.. när jag skrev som mest, men iaf e många ASFINA !!! Undrar var jag sparade dom :/

Nu ska jag titta på barnprogram ;D

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0