Middag hos Mammi <3

Nu har jag kommit hem från en riktigt god ceasar-middag hos Mammi :)
fick med mig ett par riktigt fina thigts och en tröja :)

Imorn blir det lunch hos mormor och morfar och sedan ÄNTLIGEN gymmet igen!!!
Har känt mig riktigt dålig som inte hunnit träna på hela veckan!! :(



Måste ju hinna bli biff till sommaren om jag ska lyckas visa mig stolt på stranden på alla orter jag ska till :)


Jag och Sandra 2007 i Frankrike !

Längtar så jävla mycket till sommaren!!
Ska till Italien 2-9 augusti, Förhoppningsvis till turkiet v27 och kanske kanske en sväng till Rhodos och hälsa på Vendela om hon är där :) Sen kan man ju alltid hoppas på några soldagar i Sverige, kanske en week-end på gotland, en i örnsköldsvik och kanske några lediga soldagar i STOCKHOLM :) <3

Nu har jag och Towe preliminärbokat en middag på koh Pagn-gang på lördag innan utgång då Sandra fyller 20 år!

BTW, Sandra hjälpte mig nyss att kolla min deklaration och jag får tillbaka en liten sommarslant iaf :) hihi!!!

Nu ska jag lägga mig och slöa i sängen innan jag somnar!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0