Megan Ritzh :)

Hejsan!

Idag har varit en riktigt rolig dag, förutom att jag håller på att bli sjuk :/
Vaknade i morse helt täppt i näsan o torr i halsen..  men men, hoppas på att det ska gå över.

Angående rubriken, så var jag idag och fotograferade mig hos Megan för en portfolie på hennes agenturs hemsida :)
Det var Jättenervöst innan, men som tur var, så var hon jättetrevlig och det blev jättefina bilder !!

Därefter har dagen inte varit särskilt spännande :P
Jobbade 15-20 med Ida och har glömt att äta hela dagen, så nu ska jag hitta något kul att få i mig iallafall.

På fredag fyller min kära syster Sandra år och jag har absolut ingen aning om vad jag ska köpa till henne än! Hon fyller ändå 20, så det måste vara något speciellt iallafall! Men hon har inte sagt något speciellt hon önskar sig så det är liiiite svårt :P


Här är den vackra, snart 20åriga, älskade, underbara, syster Sandra!! <3

Nu ska jag äta, sen försöka bli lite friskare genom nån ipren och lite te, med honung :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0