ja..

.. det blev ett ganska snabbt pass men alltid något, jag kan säga att jag gillar eriksdalsbadet bättre, men gymet på åkeshov såg helt okej ut, så det kan jag ju gå o testa någon dag iallafall :)

Nu väntar jag på att Ida ska smsa, så jag kan hoppa på hennes tåg o åka in till stan o kolla i butiker i väntan på min lunch med mammi :)

Även om det känns tråkigt att jag har så lite jobbtimmar denna månad så känns det ändå okej, så länge jag har så här mycket saker att göra.
Imorn vet jag inte riktigt hur schemat ser ut men jag tror att jag ska gå o sola o se om jag kan få tillbaka lite av min fina thailandsfärg :P
Sen på eftermiddagen ska jag hem till pappa o tvätta och äta middag med honom, Jenny och Systeryster :)


Lika som bär, eller ? ;)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0