igen :)

ännu en myskväll med älskling, efter ett hårt pass på gymmet och lite mat med Emelie Thaikyckling, och sedan midddag hos mammi :) Det var asgott! Lax med en jättegod gratenering och sås till :)
Om jag gör det hemma någon gång ska jag testa med bulgur eller qinoua till :)

Imorn ska jag ta Rezas pass och jobba 11-20 :) Fett najs med lite extra timmar!! HIHI !! Pengar!

Nu ska jag göra nått litet gott innan sängdags!


Jag och Plutti för ett år sen ungefär :)

Juste, min bajsmobil kommer jag snart gå o slänga i en sjö eller nått... fast de går ju inte heller just nu eftersom jävla-pip-sverige har bestämt sig för att frysa röven av folk i år!!! Fan Ge MIG Sommar och En Ny MOBIL !!!
Iphone4 tack :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0