förvirrad ..

.. Sånt man inte vill veta, märker man oftast inte ..
fick jag reda på idag..


Imorn ska jag jobba mellan 11-19 sen ska jag på middag med Pappi o Olle.
Idag har jag varit på bio med Sandra och Towisen, som även joinade mig på ett glas vin därefter, mycket mysigt!!
Och den bajskorv-gula-bilen ska åka till Bali i 2 veckor på måndag :@ Grr... Avundsjuk !!!!! <3


Hihi, jag ser ut som en jätte på bilden :P

men men iaf.. för att återkomma till överskriften så kommer jag nog fundera på det jävligt mycket närmaste tiden, tills jag fått klara svar utan att ge skulden till någon eller att någon får skäll för att jag fick veta..

Men nu ska jag prata lite med Tobbe innan jag sover...

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0