Bra dag!

Den här dagen har varit riktigt bra och den är inte slut än :)

Känner mig asduktig som tränat så mycket sen jag fick kortet och har lyckats gå ner 2,5kg på 16dagar utan att ändra någonting annat än träningen :) Mina 30dagars kosttillskott är snart slut också, lyckats klara mig från att glömma dom alla dagar utom i lördags kväll, men de e ju inte så konstigt iofs! :)


Smala 18åringscarro, here I come :P

Jag har just tagit en lång dusch och nu är Sandra påväg hit för vi ska titta på Grodan och Prinsessan, sen Trassel och köpa hem mat från asiatiska restaurangen :D Tjejkväll med mys och Ida kanske också tittar förbi!

Pluttisar :) <3

Nu ska jag klä på mig o fixa lite :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0