Alla hjärtans dag <3

Idag har jag jobbat Ali's pass och sen blev det en sväng på gymmet. Nu är jag nyduschad och fräsh och ska snart möta upp min kära Tobias för vi ska på bio :)

I lördags hade vi personalfesten "Thai Kyckling Pepp" :P

Kvällen började bra med bowling och Grekisk middag :)


men sen.. serverades drinkar i en hög fart :P
Så resten av kvällen/natten är väääldigt suddig!!


och senare..



och sen är det inte vackert längre :P HAHAH !!!



När man ser ut såhär, är det VERKLIGEN dags att gå hem Hahaha!!!

Det här är bara en 100del av alla bilder :P så fler kommer senare, hinner inte nu för jag ska åka t stan nu :)
men men, varsågoda för skrattet ;)

BYE BYE

Kommentarer
Postat av: extra allt ska de va!

haha så jävla trevlig kväll! pusspusspuss mina fina<3

2011-02-15 @ 22:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0