långa dagar ..

.. när man har mycket att göra !

Idag har jag jobbat hela dagen, fått tusen sms från alla möjliga, gått på Sandra och Towes magdansuppvisning och nu gjort middag och börjat fixa allt inför imorn!


Sandra o Elin, chillkrök hos mig för länge sen :P

Imorn ska jag in till stan och gymma med erika, sen var det något jag skulle hinna göra innan jobbet, förutom att gå till systemet åt mig och elin. Efter jobbet ska jag fixa mig inför Towes studentskiva och föra med Elin o kanske Sandra :)

Jobbigt men kul iaf !!

Känns som att jag blivit skitzo eller nått, blandade känslor hela tiden, arg, glad, ledsen hela dagarna! Skitjobbigt..

Nu ska jag iaf försöka fixa klart allting för att livet ska flyta på lite lättare !

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0