hat-inlägg och massa klagomål !

.. känner seriöst att det inte finns någon mening med nånting just nu..
Blir irriterad över minsta lilla....

Hatar mitt jävla skit-helvetes fucking jobb och inte en jävel svarar på jobbansökningarna jag skickade för en vecka sen.. Är så trött på att inte kunna lägga undan några pengar och aldrig kunna njuta en hel kväll utan att tänka på att man inte har några pengar.... Vill slå ihjäl någon !!!

och min jävla jojo-vikt vägrar ge med sig... Från början föll jag i vikt, men de senaste veckorna har jag bara gått upp och ned hela tiden, fast jag inte äter ett enda jävla sockerkorn eller nått onyttigt.. Tränar så ofta jag hinner och äter mina olika detox o fettförbrännande grejer.. Hoppas verkligen att den nya DIET CAPS, börjar värka !!!

BTW, kom jag fram till att jag antagligen skulle spara jävligt mycket pengar, antingen om jag hade viljan eller om jag blev gravid.. Då skulle jag varken dricka alkohol eller röka, fett mycket pengar!!!
Och JAG VET att det går att låta bli att dricka och röka men jag har verkligen inte tillräckligt övertalande mening med det ..

aja .... nu har jag sagt det mesta..



Imorn ska jag ha mitt uppskjutna lunchmöte och sen jobba igen .. så hinner inte träna..
Ska försöka hinna träffa Towe någonstans däremellan också, så vi kan sitta och klaga över våra liv tillsammans :P



Nu ska jag leta efter min jävla hudkräm som försvunnit :( sen ska jag äta middag och sova!!

BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Mirka

Jag hänger gärna med någon dag o klagar på mitt liv med! :p ingen annan vill lyssna :(

2011-04-05 @ 21:58:41
URL: http://mirkahjerpe.webs.com
Postat av: towe

Sötis, du ska göra det som känns rätt för dig, gör dina egna val och följ din egen väg, allt för att göra så att du mår bra.. skit i alla andra som hela tiden ska klaga eller säga emot dig, du själv vet bäst! puss på dej<3

2011-04-06 @ 17:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0