Bra dag !

Faktiskt så kändes den här dagen riktigt bra!

Började med en promenad från odenplan till centralen, lunch med Megan, på jobbet. Sen kom Towe och hälsade på henne, kollade på klänningar och sen en fika innan jag började jobba .. Tack för kommentaren på förra inlägget föresten! Du är bäst Towis <3



Kvällen avslutades på ett bra sätt :) Salladsmiddag hos Pappi, med fetaost och avokadoooo !! Saknar min pappi massor nu för tiden! :(
På vägen hem hade jag ett långt och trevligt samtal och nu sitter jag och äter lite digestivekex med brieost!!!

Imorn blir min första dag, och jag hoppas det går bra!! Har en känsla att det kommer att kännas lite som när man frågade folk om cigg (förr i tiden) när jag börjar, men det kommer säkert släppa :)

Nu ska jag söka lite fler jobb och sen sova !!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0