För min trogne läsare ..

.. Sandra :) haha !

Lite uppdateringar..
Jag kommer knappt ihåg när jag skrev sist ens :P


Utekvällar har det blivit några av :)




Tog studenten, jobbade hela sommaren, fick en soldag ( så jag är en blekfis :/ ),


åkte t London med mammi.






Jag pappa, tobbe och Olle har bokat en resa till THAILAND i jul igen :D hihi! Backpacking som startar i Bangkok, sedan vidare till full moon party på kho pan jang, sedan hua hin och kho samui :) hihi!!!!



Jag har även bokat en kryssning den 30onde november, för att fira min och Tobbes ett årsdag :) Skulle vara skitkul om fler ville åka med :D


Jobbar på SANDYS nu för tiden, hm vad mer ? :P

Varit i ÖVIK några helger och ska dit igen nästa helg :)




och sist jag var där tog vi en omväg på 15mil, på vägen hem för att hälsa på Malin o hennes nyfödda bebis Loke :) <3


Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0