Guuuuuud..

.. nu måste jag verkligen börja med min uppgift till på torsdag.. men jag har så mycket annat att tänka på också..

Nu är det 29 dagar kvar tills jag ÄNTLIGEN åker till Thailand igen :) Den här gången åker jag med pappi, Olle (farbror) o Tobbe :) <3<3 20 december till 5 januari !!



Hihi, bli avundsjuka !!! :D

Just nu är jag hemma hos pappi på besök med Tobbe :) imorn ska jag hjälpa pappa att slå sönder jennys lägenhet ;D muhaha! får lite pengar för de också :) o de behövs verkligen just nu :) fett fattig :P


Längtar tillbaka till sommaren o den underbara solen :/ palla all snö o bajs..
Bilden e iofs tagen väldigt sent på sommaren, men ändå varmt iaf... :(

Men men, nu ska jag åka hem t brommaplan :)

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0