WOHO..

.. oaktiva tönten Caroline är tillbaka på bloggen och tänkte bara lägga in ett ord eftersom jag är så jävla dålig på att uppdatera nu för tiden.. sorry folks.. Håller på att fixa lite filmer :) bland annat sandras skräckförslag :O :P

Har tyvärr gjort av med ALLA mina pengar på en helg.. så får de vad som händer under detta lov..

Kommer antagligen följa med Sandra till The Bridge imorn men vara nykter I guess.. :/

men men, nu är det filmdags.. ha de najs eller nått sånt skit..

BYE BYE

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Hej igen!

Vill inte verka som någon tjatig jävel, men jag tycker det har gått väldigt lång tid sen dess att jag skickade fotoresultat på smyckerna. Jag behöver referens på jobben jag har gjort, tacksam om du kan skicka så snart som möjligt. / Michaela

2010-03-03 @ 00:01:34
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: ZebraFuck

Yeeey uppdatering :D

Du och jag är lika sämst på det där ;)

2010-03-03 @ 08:59:47
URL: http://zebrafuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0